تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

پوتینی که همیشه در انگلیس بیمار است

  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
پوتینی که همیشه در انگلیس بیمار است
رسانه‌های بریتانیایی طی سالهای اخیر و به طور ویژه ماه‌های اخیر به طور مداوم خبر از بیماری‌های پی در پی ولادیمیر پوتین می‌دهند. سان، تلگراف، دیلی میرور، دیلی اکسپرس و حتی گاردین انواع و اقسام بیماری‌های لاعلاج را در زمینه رئیس جمهور روسیه مطرح کرده‌اند که آخرین مورد آن سرطان خون بوده است.

اما این رویه فقط مختص به رسانه‌ها نیست، مقامات فعلی و سابق انگلیس هم ظاهرا به طور فزاینده‌ای امید به بیماری ولادیمیر پوتین بسته‌اند.

حالا ریچارد دیرلاو، رئیس سازمان جاسوسی ام‌آی۶ انگلیس در مصاحبه تازه با نشریه آلمانی Frankfurter Rundschau گفته است: ولادیمیر پوتین بزودی {به دلیل بیماری} به آسایشگاه رفته و احتمالا نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه جای او را می‌گیرد.

دیرلاو اما چیزی درباره بیماری پوتین نگفته و فقط افزوده که او به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۳ فوت می‌کند!

حتی خود این رسانه آلمانی هم احتمالات مطرح شده توسط این مقام سابق انگلیسی را غیر قابل باور و شایعات مطرح شده در رسانه‌های انگلیسی خوانده است. این رسانه‌ها با آغاز جنگ اوکراین، گمانه‌زنی هایی درباره بیماری و حتی مرگ وزیر دفاع روسیه هم ایجاد کردند.

جدا از آنکه این ادعاها چقدر ممکن است به واقعیت نزدیک باشد، این گمانه‌زنی‌ها چه نکته مثبتی برای آنها دارد و چرا غیر از آنها در سایر کشورهای غربی این سخنان شنیده نمی‌شود؟ / ایراس

نویسنده

لینک کوتاه : https://www.iras.ir/?p=5424
  • نویسنده : تحریریه ایراس
  • منبع : ایراس
  • 722 بازدید

برچسب ها